احیای مهدوی

احیای مهدوی shia+muslim         
توضیحات استاد رائفی پور پیرامون احیاء شب نیمه شعبان
صوت ها
توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان-استاد رائفی پور-1.40 MB دانلود فایل
توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان-استاد رائفی پور-4.48 MB دانلود فایل

ویدئو ها

دانلود فایل

توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان توسط استاد رائفی پور-19.9 MB

دانلود فایل

توضیح سین برنامه احیاء شب نیمه شعبان توسط استاد رائفی پور-98.4 MB


نظرات

یوسفی نسب
1395/02/21 04:01:12 ب.ظ

سلام دستتون درد نکنه، اجرتون با امام زمان....

منتظر
1395/02/25 03:28:13 ب.ظ

سلام.خسته نباشیدمصافی عزیز.چرامثل سالهای دیگه ومثل مراسم استغاثه اخرسال جدول مراسم توشهرهای مختلف رونمیزارین.توروخدایه کاری کنید نیمه شعبان اومد

N
1395/02/22 02:43:40 ق.ظ

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَكَّرُونَ آثا جانم سلام اقای خوبان این بد را ببذیرید آقا ادرکنی آقای خوبم یا عجل فرج یا عجل وفاتی جان عمه زینب آقا اسیری بد دردیه زینب بی بی نگفتند اجازه دهید این خواهر شکسته خدمتتون عرض کند عجل مولا عجل

N
1395/02/22 02:46:46 ق.ظ

سلام با تشکر از شما گله دارم چرا کم سخنرانی میگذارید سا مهدی

خالقی
1395/02/22 01:23:55 ب.ظ

باعرض سلام و خسته نباشيد اگر برايتان امكان پذير ميباشد خواهشمند هستم استاد مراسم احيا نيمه شعبان را در حسینیه شهدای بسیج تهران برگزار شود ممنون از شما اجرتون با آقا صاحب الزمان

عرفان
1395/02/22 01:48:28 ب.ظ

سلام. لطفا استاد درباره ی عکس های فتوشاپی که در صفحه های مجازی علیه اسلام و ایران هست رو در یک سخرانی جدا مورد بررسی قرار بده. این عکس ها و فیلم ها عقیده ی خیلی از افراد رو نسبت به همه چیز تغیر میده. از تلاش های شبانه روزتون واقعا ممنونیم

در آستانه ظهور
1395/02/22 02:46:48 ب.ظ

با سلام و عرض احترام؛ در رابطه با آیه شریفه امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف سو .. یک نکته بسیار مهمی وجود دارد که اکثر مردم و حتی خطیب ها از آن غافلند و آن این که اگر به معنی آیه دقت کنیم ما را به این نکته رهنمون می کند که این آیۀ شریفه سبک و سیاق دعایی ندارد و از این جهت امامان ما وقتی که از این آیه ارادۀ دعا می کردند این گونه قرائت می کردند: یَا مَنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء َ ارْحَمْنِی وَ اکْشِفْ مَا بِی مِنْ غَمٍّ وَ کَرْبٍ وَ وَجَعٍ وَ دَاء.( ای کسى که دعاى مضطرّ را اجابت مى‏کند و گرفتارى را برطرف مى‏سازد به من رحم فرما و هرگونه ناراحتی، اندوه، درد و رنج را از من برطرف ساز) و نکته مهمتر این که خداوند این آیه را نازل نکرده که طوطی وار آخر هر مجلس مان آن را قرائت کنیم و ادای حاجتمندان را در بیاوریم، بلکه خداوند با این آیه دارد به ما میگوید که رمز و فرمول اجابت صد در صد دعایتان دراین آیه است اما متاسفانه ما بدون توجه به مضمون دعا، داریم برای خداوند فرمول اجابت دعا را قرائت میکنیم، دقیقا مانند دانش آموز کم همتی که برای، حل کردن یک مساله ریاضی که در امتحان آمده می آید و فقط فرمول حل کردن آن مساله را برای معلم خویش می نویسد و معلم هم خیلی لطف کند نهایتا به او 25 صدم نمره را میدهد و قطعا یک دهم نمره ی کامل هم به او نمی دهد و بعدا به دانش آموز میگوید: دانستن فرمول شرط اول و مقدماتی برای حل کردن یک مساله است اما باید به این فرمول که من خودم به شما آموزشش دادم عمل کنید تا به نمره و پاداش من دست یابید... بله ما هم باید به فرمولی که خدا به ما یاد داده عمل کنیم و عمل به آن فرمول یعنی : دعا باید از روی اضطرار باشد نه از روی تشریفات آخر مجلس و ادا در آوردن و لازم به ذکر است که اضطرار شرایطی و جایگاه و مقام بس عالی مرتبه دارد و مهترین آنها عبارتند از: 1) دعا کننده ، باید امر اجابت دعایش را تنها از ناحیه خداوند بداند. 2) دعا کننده حامی و مجیب و پناهی جز خداوند نداشته باشد. 3) اساسا دعایی که تمام شرایط اضطرار را داشته حتما اجابت خواهد شد و رد شدن دعای مضطر از جانب خداوند معنا و مفهومی ندارد. 4) مضطر غالبا تنها یک دعا دارد. یا به عبارتی هدف در دعای مضطر یک چیز بیشتر نیست. 3) افراد بی تفاوت که از عمق وقایع روزگار بی خبرند یا سطحی نگرند (منافقین) هرگز مضطر نمی شوند تا اینکه درد را عینا لمس کنند و این حیوانی ترین و بدترین نوع اضطرار است و در مقابل انسانی ترین و عالی ترین نوع اضطرار، اضطرار عقلی است و این نوع اضطرار را تنها انسانهای والا مقام و بصیر دارند و اضطرار عقلی هم مراتبی دارد که بالاترین و عقلی ترین نوع آن مخصوص انبیا و اولیای الهی می باشد. 4) دعا کننده ، مضطرانه دعا کند،... و تنها کسی میتواند ادعا کند که دعایش مضطرانه است که به معنای واقعی درد کشیده باشد خواه 1) درد جسمی؛ مانند: درد ناشی از جراحت و یا اضطرار از شدت فقر و گرسنگی و تشنگی و یا خواه 2)درد روحی و معنوی؛که معمولا این درد به صورت آشفتگی و پریشانی خاطر و یا احساس استرس شدید غیر قابل تحمل بروز می کند مانند: زندانی کشیدن یا هتک و تجاوز به نوامیسش یا کشته شدن ظالمانه اهل و عیالش وغیره و یا خواه 3) درد عقلی؛ که حکایت می کند از آگاهی و بصیرت پیدا کردن نسبت به عمق فجایع و خیانت و ظلم ظالمان که موی سر هر شنونده ای را سفید میکند و باعث میشود شنونده هر روز آرزوی مرگ کند...) و از لطف خداوند به کشور ایران مهلت داده شده که اضطرار عقلی را برگزیند و الا خداوند این مهلت را از ما سلب نموده و ما را دچار اضطرارهای نوع اول و دوم خواهد کرد. بنابراین راه مضطر شدن این است که تلاش کنیم و اولا گناه نکنیم و ثانیا خود را به سرعت به آگاهی بصیرانه از اوضاع و احوال منطقه برسانیم و ثالثا این آگاهی را به سرعت انتقال دهیم و آنجاست که خواهیم دید خود جوشانه جمعیتی عظیم به اضطرار می رسند و آرزوی دیرینه بشریت رقم خواهد خورد. انشالله

Sarsarak
1395/02/23 04:02:09 ب.ظ

سلام ببخشید استاد در تلگرام هم کانال دارن؟ اگه بله لطفا آدرسشو بذارید چون به اسم ایشون خیلی کانال دیدم.تشکر

masaf-news
1395/02/25 10:34:15 ق.ظ

سلام، در صفحه اول سایت قابل مشاهده است.

منتظر المهدی
1395/02/23 09:05:46 ب.ظ

سلام خدمت شما واستاد عزیزخواهشا اگه امکان داره برنامهی نیمه ی شعبان که استاد هم حضور دارند رو از تلویزیون پخش کنید تا ما هم استفاده کنیم تو شهر ما همچین مراسم هایی نیست

مهدیه
1395/02/28 09:18:52 ب.ظ

سلام علاوه بر این مطلب که ایشون فرمودن،اگه امکان پخش صدا ویا تصویر احیا با سخنرانی استاد رائفی پور؛از طریق اینترنتی روی سایت یا رادیویی باشه،خیلی ممنون میشیم

_
1395/02/25 07:03:24 ب.ظ

چرا مسجد جمکران برنامش رو اعلام نکرده؟ نکنه نمیخوان احیا بگیرن ؟؟؟

توانای راد
1395/02/27 05:51:44 ب.ظ

توروخدا التماس میکنم یه جایی رو معرفی کنید که بشه قبل از جلسات بهمون اطلاع بدن.ممنونم

باران
1395/02/27 08:16:02 ب.ظ

سلام... در زنجان هم مراسمی برای احیاء هست؟؟؟

پرنده‌ی شکسته بال
1395/02/28 11:27:18 ق.ظ

خیلی ممنون ان شا الله امسال پرشور تر از همیشه باشه

مهدیه
1395/02/28 08:53:53 ب.ظ

سلام لطفا حتما اعلام کنید امسال استاد در کدوم مسجد و کدوم شهر سخنران هستن. ممنون

فقط اعضای سایت قادر به استفاده از بخش نظرات هستند.